maaliskuuta 18, 2012

everything you do is superduper cute and i can't stand it

habla3 habla4 habla6 habla1 habla5 habla2 habla7
mulla on ollu tapahtumarikas viikonloppu vaikka sinänsä mitään ei oo tapahtunu. me käytii kullankaa kattoo vuosaari ja musta se vaa oli kauheen koskettava. mä itkin ainakin yks kaks kolme neljässä kohassa tai mahollisesti koko ajan. en mä tiedä. mulla on viharakkaus suhde mun hiusten kanssa ja muuta vastaavaa ja huomenna on maanantai. mulla on tavote että luen tänää vähintään 35 sivua lotria ja juon teetä mutta musta tuntuu että nukahan ennen kumpaakaan.

You, I saw you across the room and I knew
 that this is gonna blossom into something beautiful. 
You’re beautiful.

2 kommenttia:

Paula kirjoitti...

vuosaari! se on ihan sairaan ihana leffa.. okei koskettava :D jaja paawww ootte vähän söpöi <3 :)

sanna kirjoitti...

polly jep se oli iha sairaa koskettava! ja aw kiitos <3

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce