maaliskuuta 04, 2012

and i will get lost in your eyes

hablaaaaaa
minun oma on vähä raasu nyt kun se parantelee huultaan ton spiderbitesin jäljiltä. musta tuntuu että mä olin enemmänkin pyörtymispisteessä kattoessani ku huulesta survotaa neulaa läpi ku se ite. se oli pelottava näky. kale on vähä toipilas ja kaikki sen ilmeet näyttää nii huvittavilta koska sen huuli on nii turvonnu. julmaa on ettei sitä voi edes pussata. muuten mulle kuuluu hyvää, koulu uuvuttaa mut uuvuttakoon. mulla on keskiviikkona synttärit. musta synttärit on aina olleet jotenki turhia enkä pidä siitä että pitää olla huomion keskipiste. mutta kyllähän mä selviän. eilen mulla oli oikeesti onnellinen olo. se oli jotain nii hienoa. mä en muista millon mulla ois ollu viimeks silleen. habla.

And I will walk on water, and you will catch me if I fall.
And I will get lost into your eyes, and everything will be all right.
I know everything is all right.

4 kommenttia:

Paula kirjoitti...

no ollaanpas sitä söpöjä taas.. siirappi valuu.. hihi sori :)<3

Anonyymi kirjoitti...

vvvooi sulone kuva (:

http://nnepaa.blogspot.com

kikka kirjoitti...

APUA IHANA KUVA ! oottepa sulosia <3

sanna kirjoitti...

polly no hehhe :D:D:D
nelli, kiitos! C:
kikka, wäw kiitos ite oot sulonen <3

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce