helmikuuta 15, 2012

i'm the bravest girl you'll ever come to meet

invisible you see, i'm the bravest girl you'll ever come to meet yet, i shrink down to nothing at the thought of someone really seeing me. i think my heart is wrapped around and tangled up in winding weeds.
but, i don't wanna go on living being so afraid of showing someone else my imperfections. and even though my feet are trembling, every word i say comes stumbling i will bare it all. watch me unfold. unfold, unfold.

tänään mä seisoin tunnelissa ja huusin mun kaverin perään hyvää ystävänpäivää. se käänty ja näytti mulle keskaria. en mä tiedä, kai mä vaan ikävöin sitä aikaa kun mä merkitsin jotain. se satuttaa tietää että toista ei enää kiinnosta mitä mulle kuuluu koska tiettyyn aikaan se ihminen oli mulle yksi tärkeimmistä asioista. mut ajat muuttuu. ja oonhan mä saanu elämääni jonkun jota kohtaa tunnen eritavalla kun oon ketään kohtaan ikinä tuntenu. mä kaipaan silti sitä mun hyvää ystävää joka jätti nii suuren aukon muhun. mutta mä selvitän tän kaiken, mä pärjään.

oon tässä miettiny niin pitkään kaikkea turhaa asioiden piilottelua. mä oon jo niin kauan ladannu niin paljon energiaa peittääkseni asioita joita en tahdo muiden tietävän. nyt mä oon kuitenki väsyny siihen. mä en mainosta mutta mä en myöskään enää piilottele. jos te näätte täällä jotain mitä ette koskaan oisi uskoneet niin olkaa kilttejä, mäkin olen vain ihminen. toi biisi on mulle henkilökohtasesti tajuttoman tärkeä. kuunnelkaa se, ehkä se auttaa teitäkin.
hyvää ystävänpäivää teille kaikille ♥ 

6 kommenttia:

Paula kirjoitti...

hyvää ystävänpäivää sannaa <3 jaja kuka näytti sulle keskarii!!! mul on aavistus mut en oo varma... äiti?? :O

sanna kirjoitti...

paula, nääh ei sillä nii merkitystä c: samoin <3

kikka kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
kikka kirjoitti...

tuun katkasee sen keskarin. julmaa. sanna oot ihana hyvää ystävänpäivää oot tärkeä <3

emi kirjoitti...

rakastan sua <3 ja hyvää ystävänpäivää hobitti, oot superi c:

sanna kirjoitti...

kikka agressiivisena :D samoin rakas <3
emi, PAW MY HOBBITMAN samoin, oot ihana <3

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce