joulukuuta 23, 2011

pikachu, i choose you !

PIKACHU1
hassua on kuinka mä jokaiseen postaukseen kuvaan jotain 59813 kuvaa joista päädyn sitten loppupeleissä julkaisemaan vaan yhen vaikka ois kuinka monta muokattuna ja valmiina julkastavaks. that's how i am, ihan perseestä ku näistä postauksista tulee sitte ihan tylsiä ku en vaa viitti laittaa kaikkia kuvia mitkä oli takotus. äh. jokatapauksessa, kävin tänää ostamassa valkosen kangaskassin ja olin iha kikseissä ku vihdoinkin sain toteuttaa mun iänikusen suunnitelman; PIKACHU! ei tosta nyt mikää hirveen mahtavan erikoinen tainnu tulluamutta i like it. ps naurahin mun sormelle.

mulla ois kova tarve lähtee ulos mutta vanhemmat ei oikee innostunu ajatuksesta. "nyt on jo melkee joulu etkö vois olla tätä iltaa kotona plaa plaa plaa". joo kiva että ne pitää mun seurasta mutta let's be honest, mä kuitenki dataisin vaa koko illan omassa huoneessa suljetun oven takana niin että onko siinä loppupeleissä niin  paljon eroa. kummassakaan tapauksessa ne ei kuitenkaan näe mua koko iltana. niin joo ja sitten tosiaan...
40 lukijaa! thx guys, meh loves every-single-one of you (: ♥ 

4 kommenttia:

Inka kirjoitti...

tuijotin tota sun pikkurilliis varmaan 5 minuuttii tällasel Õ____ô -ilmeellä ::D:D::D tosi tärkee kommentti jne D::

sanna kirjoitti...

vinku, :DDDDDD:DD:D:DD JOO hitusen ylitaipuvat nivelet ja luisevat sormet = SUCCES ! :DDD

Varja kirjoitti...

Laiha Pikachu!! Mut ihana ♥

sanna kirjoitti...

varja, pikachu ollu vähä laiharilla :DD kiitos <3

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce