joulukuuta 16, 2011

mä suuntaan nurmijärvelle

jossen oo vielä jossain vaiheessa tässä selittänyt niin tosiaan, oon lähössä nyt pe-la yöks nurmijärvelle kikan luokse. oon niin innoissani ja paa ja odotan sitä että iskä kurvaa pihaan jotta pääsisin lähtee liikkeelle. muttaku se jumittaa töissä ja koska se jumittaa töissä niin mä puolestani jumitan himassa ja siitähän mä en pidä. mutta eiköhän tästä suhteellisen pian saada lähdettyä liikkeelle. toivottavasti ainakin. eli see you sometime taas, huomenna mä jo palailen. ja se on harmi. musta tuntuu että kotona mun elämä on vaan samaa kaavaa toistavaa ja tylsää. kavereilla on mukavampaa kun ei oo sitä täysin samaa jokapäivästä rutiinia. mitähän mä taas unohduin höpöttämään.

1 kommentti:

kikka kirjoitti...

MEILE NIIN SANNA WÄÄÄÄÄÄÄÄÄää oot ihana ! voipieni <3

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce