joulukuuta 07, 2011

all that still matters is love ever after

LÄSKIMIES1

i has grown a mustache. huomenna on torstai ja se tarkottaa että sen jälkee tulee perjantai (oon oppinu jotai rebecca blackilta.......) ja perjantaina mä lähen ouluun! ja mä en oikeesti jaksa oottaa, mä en jaksa! oon oottanu nii pitkää ja nyt viimein. oon vähintäänki ilonen. tänää oli ihan kauhee päivä koulussa, en saanu yöllä nukuttua kun kolmisen tuntia ja aamulla heräsin ja ajattelin että ei tuu mitään. mun juna myöhästy joten myöhästyin koulusta ja sain kuulla että jos vielä myöhästyn junan takia ni en oo tervetullut tunnille. että mä vihaan lukioo ja näitä paskoja sääntöjä. sitte koulussa oli vaan pelkästään kamalia aineita koko päivän ja musatunnilla jouduttii soittaa yksin rumpuja koko luokalle terveisin minä joka ei koskaan ole koskenutkaan rumpuihin. no okei oon joskus nelosella mut en mä laske sitä edes.

toi biisi on soinu mulla iltapäivästä asti päässä koska mun ihana pudding (moi kiki jos luet tätä oot ihana ♥) laulo sitä ku juostii portaita ylös koulussa ehtiäksemme filosofian tunnille. no eipä keretty mutta ihan samapa tuo kai. hei anteeks mun jutut on nyt tosi heikkolaatuista luokkaa mutta bare with me, oon vaan tosi väsyny mun kolmentunnin yöunien jälkeen. vois olla ihan hyvä idea mennä nyt nukkumaan mutta skyrim vie voiton..... minäkö nörtti ja peliaddikti, ei, en ollenkaan. en koskaan.

2 kommenttia:

Saara kirjoitti...

sulla on ihanan persoonallinen blogi, omnomn jäin tähän jotenki heti koukkun :--) liityin lukijaks <3

sanna kirjoitti...

saara, hei kiitti! :)) ihana kuulla <3

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce