lokakuuta 01, 2011

if you wanna believe in me, don't tell me you're leaving

tällähetkellä musta tuntuu että mä rakastan aurinkoo ja sen paistetta vaikka kesällä oli semmonen fiilis että joskus vois olla pilvistäki. nyt ei oo liian kuuma, siitä se varmaa johtuu. että mä tahtosin mennä jonkun kanssa kuvailemaa oikee kunnolla jonnekin hienoo paikkaa, muttaku a) ei oo ketää kenenkaa mennä ja b) täällä ei oo mitää hienoo paikkaa mihi mennä. jos nyt ees toi b-kohta löytys ni voisin mennä yksinki.

juu eikai tässä paljon muuta, kävin tänää kirpparilla ja löysin sieltä iha sairaasti kaikkee kivaa, esim. toi raidalline huppari mikä mulla on tossa kuvassa päällä. mä kyllä kuvasin näitä vaatteita jo tänää mutten saanu aikaseks pienentää niitä yms. joten saatte nähä kuvia todennäkösesti huomenna tai ylihuomenna tai sitte ku seuraavan kerran satun kirjottamaa tänne jotakii. nyt lähen korsoilemaa.


ps. lokakuu 

3 kommenttia:

kikka kirjoitti...

MEIJÄN PITÄÄ KUVAILLA PALJON SITTEN OI KYLLÄ ! ODOTAN INNOLLA <3

Paula kirjoitti...

SANNA MÄ LÄHTISIN SUN KAA KUVAILEE!! <3

sanna kirjoitti...

KIKKA, nii pitää pawawawaw mä tahon sinne <3
POLLY, niii pitää mennä joku päivä! <3

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce