lokakuuta 13, 2011

en oo saanu tänää yhtää halausta

emmi sanoo terveisiä. hei ihan tosissaa mä oon kirjottanu tätä merkintää nyt ehkä viis tuntia. tai siis "kirjottanu", enhän mä mitää oo aikaan saanu mutta jokatapauksessa. en oo tänää tehny yhtää mitää, maannu himassa. enkä mä tänää vissii mitää aijo tehäkään. huomenna lähen kampaamotukkuu kattomaa josko sieltä sais pidennyksii vähä halvemmalla ku normaalisti. koska a) mulla on ikävä pitkää tukkaa ja b) koska kaikki mun pidennykset on tummia. on nää hiukset hankalii ku ei vaan kasva.

joo o, kuvasin tänää mun uutta takkia joka mun on pitäny kuvata nyt kaks viikkoa mutta en oo muistanu koska oon laiska ja saamaton. siinä se nyt kuiteskii on, ite tykkään ja se on iha lämminki. pahoittelen sitä että näytän aina kuvissa eksyneeltä lampaalta, se on vaa se mun naama okei. ps oon tänää ikävöiny adamin keikkaa enenmmän ku on laillista. niinku oikeesti, siitä tulee kohta vuos. gosh.
 Black Veil Brides - The Mortician's Daughter

2 kommenttia:

Paula kirjoitti...

sanna ihana toi sun takki!<3

sanna kirjoitti...

hohokiitos itekki tykään ! ((8

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce