syyskuuta 28, 2011

triangles are for nerds, not for hipsters

mä voin ihan hyvin myöntää olevani nörtti. hakkaan wii'llä the legend of zelda: twilight princesiä ja työnnän mun mielestä pois ajatuksen siitä että mun pitäs lukee bilsan kokeesee. nii, onhan se mahdottoman haastavaa sammuttaa se pelikone ja rupee panostaa kouluun ees jotenki...

kyllä, mä koitan kaikin mahollisin keinoin välttää kokeeseen lukemista. en oo lukenu yhtää ku sain tän kirjan vasta tänää turusta ja huomenna on koe. pakko rakastaa mua ja mun muistia joka unohtelee tärkeitä koulukirjoja emille. musta tuntuu et tästä ei taas tuu yhtää mitää ku en edes tiiä että mitä mun täältä oikee pitäis lukea... koska en tiedä aluetta saatika sitte kokeen aihetta. toivottavasti toi koe on sellane missä pärjää maalaisjärjellä, vaikka sitäkää multa ei näköjään löydy.

aattelin että ens jaksossa otan oikeesti itteeni niskasta kiinni ja alan lukemaa ne kappaleet mitä on käsitelty koulun jälkee ja yliviivaamaa sieltä kaiken tärkeen. ei tulis nii suuri stressi tässä koeviikolla ku osais jo asiat suunnillee ja sitte vois vaa kerrata ne tärkeimmät asiat sieltä kirjasta... ehkä vielä joskus mä oon nii järjestelmälline.
ainii, roosan naama on turvonnu. se vissii johtuu sen korvalääkkeistä missä on kortisonia. tai näin ainaki äiti selitti ku oli soittanu eläinlääkärille ja kysyny mistä toi vois mahollisesti johtua.. nojuu, se on nii raasun näköne ku naama näyttää siltä et ois törmänny johonki ja lujaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce