syyskuuta 22, 2011

ikävöin kesää vähän liikaa

ihan tosissaa, kesä meni nopeemmin ku_ikinä_aikasemmin. en kerenny edes tylsistyy pahasti, ja vaikka oliki tylsää nii ei se haitannu, aina se koulun voitti. tahon takasin.

mä iha tosissaan ikävöin sitä tunnetta ku pysty vaan lähtemään ulos tietäen ettei tarvii iha heti tulla takasin kotiin, pysty menemään shortseissa ja teepaidassa ilman että tuli kylmä. pysty syömää jätskiä ja pysty käymää kpk'ssa syömässä ranskalaisii just sillon ku huvitti. pysty kuunnella musaa ja tanssii kaduilla välittämättä pätkääkää mitä aikuset ajatteli. pysty hyppimää lämpimässä kesäsateessa koska vaikka kastuit nii ei haitannu, aurinko kuivattais kuitenki. mä ikävöin sitä että oli hauskaa. 

mainittinko mä jo että lähen huomenna turkuu ? kai mä sen jossai vaiheessa tälläviikolla oon sanonu, en vaa taas muista koska muistini on parempi ku norsulla. jokatapauksessa jos ette nyt tienny ni lähen EMILLE ja rakastan sitä faktaa että voijaan nähä tällee semi usein kuitenki koska turku ei oo kovin kaukana. eli huomenissa koulunjälkee hiihän taas kiireellä pasilaa ja siitä sitte kohti turkua. eli see ya on sunday! 

4 kommenttia:

Paula kirjoitti...

sano terkkui emille! :)

sanna kirjoitti...

sanonn ! (:

emi kirjoitti...

JEAAAA TUU TÄNNE KEBABAVELI<3 MEH SO HAPPY ja pääsitki hups aikasessa ja en oo siivonnu vielä edes huonetta mutta EI SE MITÄÄÄÄÄN !<3 tuitui meh loves uu

sanna kirjoitti...

:DD:D::DD:D MEH LOVES YOU TOO MEH SO COOL PICTURES

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce