syyskuuta 10, 2011

and we come to end of days

musta tuntuu että mun blogi on nii sisällyksetön nykyää. en osaa ees kertoa niistä päivistä jolloin tapahtuu oikeesti jotain kivaa. en osaa kyllä kertoo niistäkään millon ei tapahu.
    ehkä mä vielä opin.

mua väsyttää tosi paljon, vaikka aurinko paistaa nii silti. lähin tänää kuvaamaa ja tuli kamalia kuvia, julkasen yhen silti. mä rakastan valokuvaamista ja se että en osaa, satuttaa. ehkä mä opin kuvaamaanki joskus. toivottavasti. on vaa nii turhauttavaa ku antaa kaikkensa ja ei siltikää onnistu.

day 24 - a song that you want to play at your funeral
  
tää kappale on täydellinen. en mä voi selittää tätä millää muulla sanalla. tää kuvastaa tietyn aikakauden päätöstä, mä tahon että tää soi mun hautajaisissa. mä oikeasti tahon. jos tää ei soi taivaan porteilla niin mä en oo menossa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce