elokuuta 21, 2011

turku on derp

mä oon turusaaaaa ! mä oon kyllä ollu täällä jo perjantaista asti ja sillee mutta nyt vasta saan aikaseks kirjottaa yhtää mitiä. ohhohoijaa, on ollu nii kivaa. huomenna me mennää kangaskauppaa ja oikeesti paa en oo kyllä tulossa kotii että... heippa korso mä jään tänne. 

se tunne ku me keskustellaa mitä viisaimmista asioista ja oi. täälä on aina nii letkeetä. tykkään enemmän ku paljon!

sellane juttu tästä päivästä, että oltii jossai parkkipaikalla ku käveltii pitkää mukavasti ja nii. me istuttii siellä pihalla ja sekoiltii kaikkee aivan omaa, oltii päättömii niiku aina, ja sitte yhtäkkii emi sanoo et "sanna, kato taakses". no mä katoin ku käskettii. en ehkä olis tahtonu kattoo. sain iänikuset traumat, joku keski-ikänen papparainen katto meitä iha kikseissä ja venkslas pikku solttupoikaansa. hyi saatana. se näki et me huomattii sen pikku touhut ja lopetti hetkeks. sitte mentii puitten taakse istuu ettei se nää meitä. nojuu, iha hieno suunnitelma siihe asti et se fabsi päätti siirtyy sillee etä näkee meijät taas ja jatko hommia. hyi saatana. sain iänikuset traumat. 

ps.

4 kommenttia:

Paula kirjoitti...

HYI SAIRASTA!!!! :CCCCC

kikka kirjoitti...

OMG MITÄÄÄÄÄÄ. järkytyin x__x

emi kirjoitti...

YHYY TUU TAKASTE


nonii hyi jestas mikä miäs

sanna kirjoitti...

polly, JOOO VÄHÄSE )88 järkytyin pahasti
kikka, JOO oikeesti meinasin alkaa itkee ko pelästyin :DDDDDDDD
emi, OKEI TUUN LÄHEN NYT TULEE NI TUU SI AVAA KU KUULET EPÄMÄÄRÄSTÄ KÖNYYMISTÄ OKEI ? (: <3

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce