elokuuta 26, 2011

me so lonely

olipa random kuvia. pistetään se perjantain piikkiin. moi pisamat.

oikeesti mulla on iha kauhee ikävä parii ihmistä (esim; emmi ja emi) ja tahon ouluun ja turkuun nyt pahemmin ku varmaa ikinä. viime viikonloppu oli nii huippu emin kaa, en kestä. tahon takasin, iha tosissaan. miksi junien pitää maksaa. mikset voi vaa hyppää vaunuu ja matkustaa mihi tahot? ): tai miksei mulla ole helikopteria.

oon nyt taas nii sekavassa mielentilassa. sitä vaan että noi on rakkauskengät, makso tasan kaks euroo. oisin tahtonu ulos tänää tietyistä syistä (voi jos voi jos) mutta enhän mä taho mennä kattoo ku kaikki rellestää taiteidenyössä, joten tyydyn istumaan yksin huoneessani, piirtämään kuvia ja kuuntelemaan surullista musiikkia. perus perjantai.

4 kommenttia:

emi kirjoitti...

Kyllähän sä tän jo tiiät, mutta mullakin on hurjan kova ikävä ): Tahon sut takaste homoilemaan ja syömää lembasii.


.. ):

sanna kirjoitti...

LEMBAS OLI NIIN HYVÄÄ.. :CC yhyh <3

Paula kirjoitti...

yhyy sannaa älä ole surulline :(

sanna kirjoitti...

ei sillä oo sinänsä välii oonko mää surullinen, mutta jos toiset on surullisii nii sitä mä en oikee taho kestää ):

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce