heinäkuuta 18, 2011

this life aint that bad at all

heipsaaaan! tänää ollu taas sellane ylirento päivä jonka aikana en oo tehny oikeestaa mitään ja siltiki oon kaikkea. aamulla heräsin yheksän aikaan (okei, mut pakotettii nousemaan) ja lähin kohti jumboa. sieltä ei tarttunu mukaan yhtää mitää, äiti ja iskä tahto ostaa jotain vaatteita ku ne lähtee lappiin ja ties mitä. roikuin nätisti mukana, sain mä jätskin sentään.

ku tultiin kotiin ni luin lotria eteenpäin ja nukuin kiitettävästi jotain viis tuntia lisää. unikeko minä vai? joka tapauksessa, ku sain noustua lopullisesti ylös ja silleen lähettiin velin kanssa keravalle katsastamaan aleja, että jos vaikka löytyis jotain leffoja halvalla. veli bongas da vinci koodin ja robin hoodin, mun mukaan tarttu elokuva nimeltä nine. okei myönnetään, ehkä suurena osasyynä tän leffan valintaan oli se, että elijah wood on tässä ääninäyttelijänä. mutta oli siinä muutakin! oon kuullu tästä leffasta paljon hyvää ja oon jo jonkin aikaa halunnu nähä sen, joten hyvä hankinta oli. makso vaan kympin, mikä on vähän siihen nähden että toi on kuitenkin bluray. illalla pitäis varmaa kattella toi leffa ja lukea lotria vähän lisää. rentoa on, mutta olkoon.

day 04 - a song that makes you sad
demi lovato - skyscraper. musta tää biisi ei nyt yhtään sovi tähän päivään, en oo yhtään surullinen. enkä osaa selittää miks tää saa mut haikeeks, jotenkin tulee vaa kaikki vanha mieleen... ja kun kuuntelee noi sanat ja kun tietää niitten tarinan. vaikka tää biisihän itsessään on toivoa antava ja silleen mutta siltikin... anteeks viisaat selitykset taas.

2 kommenttia:

Paula kirjoitti...

moi pieni unikeko<3

sanna kirjoitti...

NO VÄHÄSE SAAN OLLA :D

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce