kesäkuuta 08, 2011

maratoonikuulumisia

nickelback - far away


maratoonikuulumisia siis.
eilen katottii kaikki lotrit sitten suhteellisen putkeen, mulla ainakin oli kivaa, en sitten kaikista tiiä. pari kyllästy ekan leffan aikana eikä tykänny oikee muutenkaa. mun päähän ei mahu miten joku ei voi tykkää lotreista, koska ite rakastan niitä, en ikinä vaan kyllästy. mutta niihä se on, kaikilla omat mielipiteet. harmittaa jotenki silti vähän ku ne ei  tykänny.

vikan leffan lopussa minä, paula ja inka itkettiin vuolaasti koska se nyt vaan kuuluu asiaan kun on lotreista kyse. todettiin myös kaikki että sam on ihana ystävä ja liiankin välittäväinen ja uhrautuvainen. musta se on vaan niin liikuttavaa, kun ei ole mitään mitä se ei tekis parhaa ystävänsä vuoksi.

kokonaisuudessaan mulla oli todella kiva päivä, paitsi että illalla (tai siis yöllä) iski kauhee itkuparkuikävä ja lähetin pitkän viestin emmille. tuli jotenki niin yksinäinen olo. kaikki vaan muistuttaa emmistä niin paljon ja sisimpää sattuu tietää että se on nii kaukana.

tänään sitten pääs mun lotrit sitten jeren luo kun se tahtos ne lainata, toivottavasti se tykkää niistä.

2 kommenttia:

Paula kirjoitti...

Sanna me pistetään jere tykkäämään niistä :D

sanna kirjoitti...

kyllä se siitä ekasta ainaski oli tykänny! :D

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce