toukokuuta 01, 2011

don't tell me i can't, 'cause you're wrong

kaveri sano tänään että oon outo. ja että ignooraan. hassuu koska en ite oo huomannu mitään. ehkä oon tyhmä tai sitte välinpitämätön kusipää. mutta ku jotenki tällä hetkellä mua ei jaksa kiinnostaa oikee mikään. eli jos oon outo nii antees, en huomaa sitä. äiti ja iskä tuli tänää viimeinkin kotii, ihanaa. en ois kestäny enää. on musta toisinaa kiva olla pari päivää kahestaa velin kaa mutta viikko on jo liikaa koska mä joudun tekee kaiken työn ja mua määräillään. vihaan olla pienin lapsi.

mua häirii kun mun kaverilla menee huonosti enkä tiedä mikä sillä on koska se ei kerro mistä sen paha olo johtuu. me ollaan nyt parit kerrat juteltu erinäisistä asioista ja toivon että se on jotenkin auttanu sitä, en taho että sille tapahtuu mitään. sitäpaitsi meillä on sopimus ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce