maaliskuuta 16, 2011

put your hands in the air

Tänään olin reipas ja lähin kohti kauppakeskus Jumboa heti koulun jälkeen. Mulla oli ihan erityinen tehtävä. Kävin noutamassa My Chemical Romancen konserttiliput kera Nälpin. Yllätyksekseni mä jouduin näyttämään henkilöllisyystodistustakin ja kaikkea vastaavaa, koskaan ennen tarvinnut tehä mitään tollaista. Mutta onneks mulla sattui sitten olemaan mopokortti mukana, ihan sattumalta tosin. Luoja jos se ois jäänyt kotiin. Ois käynyt vituttamaan.

Kun tulin kotiin niin mua odotti iloinen yllätys. Tai no ei se siinä vaiheessa enää yllätys ollut mutta joka tapauksessa. Mun kalansilmäobjektiivi oli tullut! Oon superiloinen siitä, vaikka koko omaisuus meni niin tyytyväinen olen. En kerennyt ottamaan sillä kuin yhden kuvan, mutta jo siinä huomasin, että tossa objektiivissa on ominaisuus josta pidän. Se saa mut näyttämään tosi pitkältä! 

Oon kirjottanut tätä merkintää suhteellisen pitkään, siihenkin on omat syynsä. Olin suhteellisen kämyinen ja päätin vetää nurin kun ulkoilutin koiraa, kolautin ranteeni jotenki oudosti ja väänsin ja räks, tässä sitä ollaan. En tiedä mitä tolle oikein on tapahtunut, enkä välttämättä tahdokaan. Sen verran voin kuitenkin kertoa että todella turvonnut on ja mustelmilla, täysin mustelmilla. Nyt tässä on tollainen ideaaliside tukemassa rannetta etten liikuta sitä, koska se sattuu. Ei ole kivaa tämä ei.

Pidemmittä puheitta tässä nyt lopetan, alkaa sattumaan ranteeseen. MCR'ää innolla odotellessa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 
Zelda Triforce